tiistai 29. maaliskuuta 2011

Minä MINÄ minä HALUUUUN....


Ollaan taas saatu nauttia ihanasta päivästä. Lähdettiin heti aamusta pulkkailemaan. Pellolla hanki kantaa jalat ei uppoo yhtään. Joten me lähdettiin peltojen yli käymään kaffilla fammun luona. Muffi sattui tuleen sopivatsi traktorilla puukuorma kyydissä. Kyllähän meillä oli siinä sitten paljon katsottavaa.

Nyt on pikku mies päikkäreillä.
Ja mä olen saanu rauhassa kirjoittaa sen työhakemuksen.
On se vaan niin kovaa hommaa, mulla aivan surisee päässä vieläkin.
Nyt pitäisi alkaa laittaa ruokaa, ajattelin tehdä kanakiusausta.

Mulla on ollu lainassa iskän uusi läppäri kun toi meidän oma kone takkuaa vähän väliä. On tää niin ihana. Nyt olisi kamala läppäri kuume. Olis niin kätevää kun vois ottaa koneen välillä vaikka keittiöön niin pikku mieskään ei pääsisi touhuamaan ihan omiaan.

Niin ja meillä on nyt oikeen minä minä vaihe käynnissä.
Minä haluun. minä itse. minä minä.minä.   Ihanan raivostuttavaa =)



Mun kulta työn touhussa.


Tässä vähän lähikuvaa meidän uudesta keittiön tapetista.


















Mukavaa Tiistaita
Petra

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti