tiistai 13. joulukuuta 2011

Lucia

Sattuipa tänään sopivasti..
Äitini ja Fammuni tulivat tänään kaupoille ja mulla iski sopivasti ruokatunti päälle. Ja niin me kaikki kolme lähdettiin "kahville" käsikynkkää. No kahvilassa hetken tuumattuamme päätettiin porukalla pistää risaseksi ja syödä lounasta. Pöytään päästyämme niin mikäs mukavampaa olisikaan ollut kuin että kaupungin Lucia poikkesi sinne meille laulamaan ja valoa tuomaan.



Fammuni täyttää torstaina 85 vuotta.
Ja sitä sitten aiomme juhlia viikonloppuna.
Ja kovin mielissään oli tänään Luciasta =)

Meillä on täällä koko perhe taas kerran flunssassa. Mutta nyt ollaan jo ennen joulua mulla se tapaa iskee aina jouluksi. Että jos tästä nyt jotenkin selviäisi sitten siihen mennessä.

Niin ja tätini tulee ruotsista myös silloin torstai iltan. Ja olen saanut kunnian mennä hakemaan heidät Vaasan lentokentältä.
 Ja saan hyvän syyn samalla käydä moikkaamassa Kummipoikaani.
 Niin ja viimeiset joululahja hankinnat saan myös tehtyä.


Viime viikonloppuna meillä oli mun työpaikan pikkujoulut. Mun osalta ne meni hyvin rauhallisesti. Lähdettiin ruoan jälkeen kotiin, ei kylläkään mitenkään normaalia kun musta on kyse.. Mutta aamulla lähdettiin aikaisin kullan kanssa ihan kahdestaan Tampereelle.
Mulle se tiesi työtä... kävin tilaamassa töihin lisää tavaraa ja kultsi puppeli sai toimia kärrypoikana.. Ei se kauheen onnelliselta näyttäny =) JA sen jälkeen sitten omat shoppailut ja käytiin me vielä Ideaparkissa ja Ikeassa..
Raskas keikka oli vielä ku tää tautikin pukkas silloin päälle.
Ja mennessä keli oli oikein mukava, mutta... takasi tullessa kaikkea muuta. Tuiskutti koko matkan olo oli kuin olisi ollu jossain kalan pallosilmässä =/

Mutta tänä iltana mennään katsomaan Lucia kulkuetta ja kotiin juomaan glögiä ja sohvalle makaamaan...
Siitä on hyvä ilta tehty =))


Petra

ps. sori huno kuvan laatu.. tuli vähän hosuttua kun niin pääsi yllättymään =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti